Ja, deze salespagina is SPUUGLELIJK. Ik weet het. Begin juni wordt mijn nieuwe website gebouwd en ik kan niet wachten. Maar ik kon ook niet wachten met het live gooien van TOFFER! Daarom even deze noodoplossing. Zie het als Crocs: spuugelijk maar functioneel.
TOFFER: de websitescan waarmee jij wegklikkers verandert in kopers.
Goede copy verandert een website waar mensen wél kijken maar níet kopen (ja, net als op de boulevard in Alanya) in een salestool waarvan de kassa maar blijft rinkelen. Met TOFFER! ontvang je een rapport vol eerlijke feedback (ik doe niet aan sugarcoating) en veel concrete tips zodat jij zélf je teksten optimaliseert van mwoah naar HELL YEAH!
En omdat ik weet dat je anders meteen doorscrollt en de rest niet leest: het kost 199 euro exclusief btw. Die je nog volledig kunt terugkrijgen ook. Vul het contactformulier onderaan even in en ik vertel je er alles over.
TOFFER! is iets voor jou als je...
Geen 2K op de plank om je webteksten te laten schrijven door een copywriter?
Je weet dat je met je website aan de slag moet, maar om in Kopen zonder Kijken termen te spreken: er is geen budget. En ook geen Bob die even belt voor een beetje extra (wat altijd een paar duizend euro is). Zo werkt het gewoon niet altijd. Of eigenlijk, zo werkt het bijna nooit.
Behalve dus als er een camera op je smoel staat, je een mooi huis wil dat helemaal af is en je weet dat half Nederland het straks te zien krijgt.
Maar weet je: een goede website wordt – als het goed is – óók door half Nederland gezien. Minstens. En met lekkere teksten die precies passen bij wie jij bent en wat je doet is-ie af. Dan klopt het en word je er iedere dag weer hartstikke blij van.
Had ik al gezegd dat TOFFER! maar 199 euro kost? Daar heb je tegenwoordig niet eens een fatsoenlijke hotelovernachting met ontbijt voor.
En voor de mensen die niet net als de slachtoffers van Bob zomaar wat budget kunnen of willen ‘vrijmaken’ voor een copywriter, maar wél de teksten op hun website willen aanpakken, bedacht ik dus deze websitescan. Zodat je alsnog die wegklikkers verandert in klanten die smeken om je aanbod. Het enige verschil is dat je nu zélf aan de slag gaat!
Een goedkope manier om tóch gebruik te maken van mijn creativiteit en unieke stijl. Want zeg eens eerlijk: blijven jouw teksten nog plakken of hebben ze meer weg van een taaie, smakeloze toffee?
Waar bestaat de websitescan uit?
- De eerste indruk van je website
- Het gebruik van je tone of voice
- Actief en consequent taalgebruik
- De overtuigingskracht van je teksten (dus ook de call to actions!)
- Consistentie in je verhaal: klopt je schrijfstijl overal en past het bij wie jij bent?
- Spel- en stijlfouten
- Eventuele extra vragen of verzoeken die je hebt
Wat krijg je voor die 199 euro?
- Een persoonlijke analyse van je website (van max. acht pagina’s) door mijn fantastisch creatieve brein.
- Een uitgebreid rapport vol concrete tips en eerlijke feedback. BINNEN ACHT WERKDAGEN na je ingevulde intakeformulier!
- Een online videosessie van 20 minuten waarin we het rapport bespreken en jij al je vragen stelt.
- Een onweerstaanbare bonus: geef je mij binnen zes maanden de opdracht om je webteksten te (her)schrijven, dan verreken ik die 199 euro gewoon met de factuur.

FAQ
Dus ik moet alsnog zelf aan de slag?
Ja! Nou ja, het móét natuurlijk niet. Maar ik zou het wel doen, als ik jou was. Want met de uitkomsten van het rapport optimaliseer jij de teksten op je website zodat ze kloppen van de eerste letter tot de laatste punt. Je maakt goedkoop gebruik van mijn creatieve brein en unieke stijl, dus het resultaat wordt sowieso heel vet. En wil je niet zelf aan de slag? Dan moet je je budget misschien toch eens heroverwegen. Een indicatie: ik schrijf al webteksten voor 2249 euro excl. btw (op basis van vijf pagina’s).
Wat heb ik aan alleen wat feedback?
Kennis die je zelf niet hebt maar wel wíl hebben is heel veel waard. Zeker als je precies weet hoe je het vervolgens zelf kunt toepassen. Denk maar aan al die dieetgoeroes: zij vertellen hun klanten wat ze wel en vooral niet moeten eten om een bepaald doel te bereiken, maar de uitvoering ligt bij de klant. Degenen met wilskracht zullen over het algemeen hun doel wel bereiken, degenen die er met de pet naar gooien niet.
En is het wel echt feedback, of probeer je gewoon je aanbod te slijten?
Nee joh, dan had ik wel een gratis masterclass gegeven waarvoor je op LinkedIn zou moeten reageren met ‘TOFFER’ in de comments. TOFFER! is gewoon een laagdrempelige manier om je webteksten flink te verbeteren. Wil je over een tijdje dat ik ze toch grondig aanpak? Dan kruip ik alsnog achter mijn laptop en krijg jij die 199 euro gewoon terug.
Waarom zou ik betalen als ChatGPT gratis feedback geeft?
ChatGPT is fantastisch, ik gebruik het zelf ook heel graag. Wel alleen voor strategie. Voor contentcreatie mis je toch dat stukje menselijk gevoel, het logisch nadenken en de originaliteit: jij bent heel anders dan je concurrenten ondanks dat jullie hetzelfde verkopen. Dat lijkt Chattie vaak te vergeten. En gaat het je om de spellingcheck? Dan kun je net zo goed je dyslectische neefje vragen.
Denk je nu: JA, mijn website kan veel TOFFER?!
Say no more. Vul hieronder effe je gegevens in (ik heb nog geen fancy bestel- en betaalsysteem, dat komt allemaal op mijn nieuwe website).
Je ontvangt vervolgens een factuur en de link naar het online intakeformulier. Betaald en ingevuld? Dan schiet het rapport binnen acht werkdagen je mailbox in. Na onze videocall (of ervoor, als je geen vragen meer hebt) kun jij aan het werk!
En wil je eerst gewoon wat informatie, dan kan dat natuurlijk ook ;).